П  Р  О  Т  О  К  О  Л

                                           Гр.Добрич, 28.11.2018 год.

 

ДОБРИЧКИЯТ ОКРЪЖЕН СЪД, гражданско отделение, в публично съдебно заседание на двадесет и осми ноември две хиляди и осемнадесета година в състав:

                                                 ПРЕДСЕДАТЕЛ:ДЕСИСЛАВА НИКОЛОВА

                                                     ЧЛЕНОВЕ:1.Г. ЖЕЧЕВА

                                                                           2.ЖЕЧКА МАРГЕНОВА

при участието на секретар: ПАВЛИНА ПЕНЕВА

и при участието на прокурора:

сложи за разглеждане  В.гр.д. № 458 по описа за 2018 год.

    На именното повикване в 09:00 часа се явиха:

ВЪЗЗИВНИКЪТ – С.Б.Р. редовно призован не се явява, представлява се от адвокат Е.В., редовно упълномощена от преди.

ВЪЗЗИВАЕМАТА СТРАНА – Г.Х.А.  редовно призована се явява лично и с адвокат Е.Н., редовно упълномощена от преди.

ПО ХОДА НА ДЕЛОТО СЪДЪТ ДОКЛАДВА:

Постъпила е молба вх. № 7393 от 27.11.2018 год. от адвокат Е.В. - пълномощник на въззивника С.Б.Р. с която се заявява оттегляне на жалбата и искане за прекратяване на производството по делото.  

Адв.В.: Поддържаме молбата си, защото моят доверител и другата страна са се разбрали. Моят доверител живее в Германия, няма как да полага дължимата грижа за децата. В момента са в добри отношения страните.    

Адв.Н.: Не възразяваме срещу искането за оттегляне. Молим за прекратяване на производството, като заявяваме, че не претендираме разноски за въззивната инстанция.

СЪДЪТ намира, че са налице условията на чл.264 ал.1 от ГПК, извършено е цялостно оттегляне на жалбата, поради което

О  П  Р  Е  Д  Е  Л  И: № 686

ПРЕКРАТЯВА производство по в.гр. дело № 458/2018 год. по описа на Добричкия окръжен съд.

ОПРЕДЕЛЕНИЕТО подлежи на обжалване с частна жалба пред Варненски апелативен съд в едноседмичен срок от днес.

ДЕЛОТО приключи в 09:10 часа.

ПРОТОКОЛЪТ е изготвен на 28.11.2018 год.

 

 

 

 

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ:                                    ЧЛЕНОВЕ: 1.

                                                                                                     

                                                                                           2.

             

 

 

 

                                  СЕКРЕТАР: